Dag 1 – Rejsedagen – gik desværre ikke som planlagt :(

Så blev det endelig dagen hvor vi skulle afsted til Nashville. Vi skulle først med flyet 10.35, så vi havde en stille og rolig morgen uden stress.

Turen til London gik godt. Vi var foran på tid alt gik godt. I London havde vi god tid og vi fik lidt ekstra tid da boarding var forsinket. Det var ok, da vi også havde god tid til skiftet i New York. Vi fløj med Boeing 747, en meget slidt udgave, men alt gik fint.

Vi ankom til New York lidt forsinket, men som sagt vi havde god tid. Men så begyndte alle problemerne. Først blev flyet forsinket 45 min, derefter yderlig 45 min. Endelig kunne vi boarde flyet. Her fik vi så lov at side og vente i mere end en time. Det ende med de helt aflyste flyet.

Vi kom hurtigt af flyet og fik ombooket billetterne til et nyt fly mandag. Det er desvære en eftermiddag afgang, så vi mister alt hvad der var planlagt mandag. Men så når vi måske lige at se New York skyline 🙂

Jeg havde forventet at flyselskabet ville sørge for overnatning. Men det ville de ikke, da årsagen til aflysningen skulle være vejret (hvilket jeg syntes er helt skandaløse!!). Ikke særligt fedt efter 20 timer rejse 🙁  Heldigvis vil vores rejseforsikring dække en overnatning, som blev temmelig dyr da alle hoteller i området var booket (vores fly var langtfra det eneste der var aflyst).

Derudover har vi også fået problemer med vores lejebil. Når den ikke bliver afhentet på dagen, ja så er lejeaftalen annuleret. Det betyder jeg ikke ved om vi har en lejebil i morgen. FDM-Travel har lovet at prøve at finde en løsning, men der er ingen garanti. Det er ret vanvittigt, jeg har lejet en bil i 18 dage, men fordi jeg først kan hente den på dag to, så er aftale aflyst (og måske pengene er tabt eller delvist tabt). Det er da helt vildt !!

Nu sider jeg på det eneste hotelværelse vi kunne finde (i Brooklyn). Alle sover, men jeg skal lige falde ned efter denne afslutning. Ikke fedt – men det er jo ikke andet at gøre en at tage det som det kommer.

Jeg håber i morgen bliver bedre 🙂

Sune

En tanke om “Dag 1 – Rejsedagen – gik desværre ikke som planlagt :(

1. Hej Sune, du kender jo alt for godt fra hverdagen, at arbejdet ikke altid går efter planen eller som planlagt😉 så nyd at du har familien omkring dig og prøv at nyd den alternative start på ferien og så vil de kommende minder, som I har tilgode på den her ferie, komme til at stå endnu stærkere💪🏻

Enjoy it😉 og Brooklyn👏👏 … lær og vid ungerne hvordan det er at vokse op “ in the nabourhood “😉